შეფასების ტიპი : კრიტიკული აზროვნება
4
|
3
|
2
|
1
|
ნაწილების
აღწერა
|
|||
მე ზუსტად განვმარტავ ყველა
მნიშვნელოვან ეპიზოდს და ვაკეთებ კომენტარს
|
მე ზუსტად განვმარტავ ყველა
მნიშვნელოვან ეპიზოდს და ნაწილობრივ
ვაკეთებ კომენტარს
|
ჩემი ანალიზი ასახავს ტექსტის პრიმიტიულ
გაგებას.
|
ჩემი ანალიზი ასახავს ტექსტის მცდარ
გაგებას.
|
დასკვნების
გამოტანა შეჯამებისას
|
|||
მე ვიყენებ ლოგიკურ აზროვნებას
ჩემს გამოცდილებასთან ერთად და საკითხის საფუძვლიან გაგებას ტექსტში პირდაპირი
და ირიბი კავშირების, ასევე აბზაცებს შორის ურთიერთკავშირის შესახებ დასკვნების გამოსატანად.
|
მე გამომაქვს რამდენიმე დასკვნა ტექსტიდან და აბზაცებს შორის პირდაპირ და ირიბ
ურთიერთკავშირზე.
|
სხვისი დახმარებით, მე შემიძლია
გამოვიტანო რამდენიმე დასკვნა ტექსტიდან აბზაცებს ურთიერთკავშირის შესახებ.
|
მე არ გამომაქვს დასკვნები ტექსტიდან
აბზაცების ურთიერთკავშირის შესახებ.
|
შეფასების ფორმები დეტალურად ითვალისწინებს სტანდარტებს.გამართულია ვიზუალურად და ორგანიზაციულად.
ReplyDeleteშეფასების სტრატეგიები ორიენტირებულია მოსწავლეზე.შეფასების კრიტერიუმები ისეა შედგენილი,რომ მოსწავლეს დაეხმარება შეამოწმოს თავისი ნამუშევრის ხარისხი.